I. REZERWACJA
- Niniejszy regulamin określa zasady najmu dobowego apartamentów należących do Wynajmującego – Faro Apartamenty z siedzibą w Kołobrzegu.
- Zapytanie o rezerwację apartamentu dokonuje się wypełniając formularz rezerwacyjny zamieszczony na stronie www.faroapartamenty.pl lub telefonicznie.
- Po sprawdzeniu dostępności rezerwowanego apartamentu Klient otrzymuje odpowiedź na złożone zapytanie w formie elektronicznej lub telefonicznie. Odpowiedź powyższa zawierać będzie informację na temat dostępności apartamentu, ceny najmu oraz numeru konta bankowego, na które Klient zobowiązany jest dokonać wpłaty zadatku, w wysokości 50% ceny najmu. Zadatek powinien zostać wpłacony na wskazane konto bankowe w terminie 3 dniu od daty otrzymania odpowiedzi na zapytanie. Za dzień zapłaty uznaje się dzień wpływu środków na rachunek Faro Apartamenty.
- Rezerwacja ustalonego wcześniej terminu najmu następuje w momencie wpłaty zadatku na konto bankowe. Brak dokonania wpłaty zadatku w terminie wskazanym w pkt 3 skutkować będzie automatycznym uznaniem złożonego zapytania o rezerwację za niebyłym.
- Po otrzymaniu zadatku Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem dokonania rezerwacji. Pozostała kwota ceny najmu zostanie uiszczona gotówką po przybyciu Klienta na miejsce w trakcie przekazania apartamentu oraz kluczy.
- Odwołanie rezerwacji w terminie do 30 dni przed datą przyjazdu jest bezpłatne, a wpłacony zadatek podlega zwrotowi na konto Klienta. W przypadku odwołania rezerwacji na 29 dni i mniej przed datą przyjazdu terminie lub w przypadku niepojawienia się Gościa w apartamencie do godziny 24:00 pierwszego dnia rezerwacji, chyba że opóźnienie zostanie zgłoszone z wyprzedzeniem, zadatek przepada na rzecz Faro Apartamenty.
- Odwołania rezerwacji można dokonać telefonicznie pod numerem telefonu wskazanym w mailu zwrotnym.
- Rezerwacja LAST MINUTE oznacza rezerwację dzień przed lub w dniu przyjazdu. W przypadku rezerwacji LAST MINUTE zadatek nie jest pobierany. Podczas przekazania kluczy Klient zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty za pobyt. Po złożeniu rezerwacji mailem konieczne jest potwierdzenie telefoniczne rezerwacji w ciągu 2 godzin. Brak potwierdzenia telefonicznego rezerwacji jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy najmu apartamentu.
- Ewentualne zmiany terminu przyjazdu są możliwe w miarę istniejących warunków. Ewentualne zmiany powinny zostać zgłoszone telefonicznie bądź mailowo Wynajmującemu, który w miarę możliwości pomoże w dokonaniu zmian. W przypadku gdy zmiana w dokonanej rezerwacji nie jest możliwa, pozostaje ona w mocy.
- Wynajem apartamentów obejmuje minimum 3 doby.
- Rezerwacja apartamentu oznacza jednoczesną akceptację niniejszego regulaminu.
II. POBYT
- Cena podana w odpowiedzi na zapytanie jest ceną całkowitą wynajmu bez wyżywienia, uwzględniającą wszystkie podatki, a także opłaty za media oraz sprzątanie końcowe, za wyjątkiem opłaty uzdrowiskowej, która jest płatna w dniu przyjazdu. Opłata uzdrowiskowa wynosi 4zł (osoby powyżej 8 lat) oraz 2zł (osoby do 7 lat) za osobo/dzień.
- Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 16:00 pierwszego dnia pobytu. Ostatnia doba hotelowa trwa do godziny 11:00 ostatniego dnia pobytu.
- Przyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych z obsługą Faro Apartamenty. Klient zobowiązany jest do poinformowania Faro Apartamenty najpóźniej dzień przed przyjazdem o planowanej godzinie odbioru apartamentu oraz kluczy. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Klient zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu.
- Zdanie klucza w dniu wyjazdu odbywa się w sposób ustalony z obsługą apartamentu.
- Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania wynajętego apartamentu w należytym stanie. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w apartamencie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu. Równowartość tych szkód i ich usunięcia pokrywa Klient.
- Nie jest dozwolony w apartamencie pobyt większej ilości osób niż maksymalna określona w rezerwacji (poza indywidualnymi przypadkami ustalonymi z Wynajmującym).
- Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem bez zgody Wynajmującego.
- Na życzenie Klienta, dla dzieci do lat 3 dostarczamy nieodpłatnie dodatkowe łóżeczko dziecięce. Potwierdzenie musi nastąpić podczas rezerwacji.
- Wynajmujący zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty za pobyt, pomimo późniejszego przyjazdu.
- W przypadku skrócenia przez Najemcę swojego pobytu, należna za niewykorzystany okres najmu Cena nie podlega zwrotowi.
- W apartamencie bezwzględnie zabrania się palenia tytoniu, za wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych (balkon) oraz wprowadzania zwierząt.
- Za zgubienie kluczy do apartamentu lub pilota od bramy wjazdowej na posesje Klient ponosi opłatę w wysokości 150zł.
III. INFORMACJE DODATKOWE
- W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować
zwyczajowymi środkami, Wynajmujący rezerwuje sobie prawo zaproponowania Klientowi obiektu zastępczego podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego, a w przypadku braku wolnego apartamentu do anulowania rezerwacji. Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone. - Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wchodzących w skład wyposażenia Lokalu oraz znajdujących się w nim urządzeń technicznych, które powstały z winy Najemcy lub osób przebywających w Lokalu wraz z Najemcą.
- Wszystkie dzieci do lat 3 – pobyt bezpłatny, na łóżeczkach niemowlęcych. Maksymalna liczba dodatkowych łóżek w apartamencie to 1.
- Zwierzęta nie są akceptowane.
- Ten obiekt akceptuje wyłącznie płatność przelewem i gotówką.